اخبار برنامه ریزی
1401/6/20 یکشنبه
کلاسهای 1401
در خصوص برگزاری کلاسهای نیمسال اول

.

    قابل توجه دانشجویان گرامی تمامی رشته ها:
با توجه به بخشنامه صادر شده از سوی سازمان مرکزی پیام نور، برگزاری دروس عملی و دروس تئوری به حد نصاب رسیده در مراکز و واحد ها به صورت حضوری و دروس زیر حدنصاب به صورت الکترونیکی و به صورت استانی برگزار می گردد.
در خصوص دروس حضوری:
  1. برنامه دروس حضوری و عملی در سیستم گلستان تعریف گردیده و دانشجویان می توانند با دریافت مجدد پرینت انتخاب واحد ( گزارش 101 ) نسبت به دریافت برنامه کلاسی اقدام فرمایند.
  2. در صورتی که برنامه دروس عملی یا برخی دروس تئوری در گزارش 101 قابل مشاهده نبود نسبت به دریافت گزارش 212 اقدام فرمایید.
  3. کلیه دروس ترم اول دانشگاه به صورت حضوری برگزار می گردد.
در خصوص دروس الکترونیکی:
  1. شماره گروه دروس الکترونیکی 90 می باشد.
  2. ارائه دروس الکترونیکی به صورت زوج و فرد ارائه خواهد شد مگر در موارد خاص دانشجو (ترم آخر بودن و ...)
  3. کلاسهای حضوری در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و کلاسهای الکترونیکی در در روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ) برگزار می گردد.
  4. برنامه ریزی، تعریف استاد و برنامه درسی در گلستان و سامانه ال ام اس دروس عمومی زیر حدنصاب توسط برنامه ریزی مرکز کرج انجام خواهد شد.
  5. برنامه ریزی درسی، تعریف استاد و تعریف برنامه کلاسی در سیستم گلستان و همچنین ثبت برنامه در سامانه ال ام اس دروس زیر حدنصاب، مطابق جدول ذیل توسط مراکز و واحدهای استان البرز و به صورت تجمیعی ارائه خواهد شد.
هشتگرد ماهدشت نظرآباد اشتهارد کرج
کامپیوتر- حقوق علوم تربیتی الهیات - مترجمی زبان-  علوم سیاسی کشاورزی - زمین شناسی علوم جتماعی روانشناسی -  حسابداری مدیریت - ادبیات- دروس عمومی (زیر حدنصاب)

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر